viernes, 21 de mayo de 2010

Start the Weekend with a Smile

Here´s a prank from a little Irish girl, from Dublin, who wants her school knocked down -when the teachers are inside!!!. This is a video with the audio and the script -I´m afraid there are quite a few spelling and grammar mistakes and I feel a little bit uncomfortable posting it coming form a teacher but I´m sure you´ll get the message. By the way, notice her strong Irish accent when she speaks, for example, when she says "Dublin".



And here´s the translation into Spanish; play the video and listen to the audio in English while you read it. My colleague Yolanda told me about this video so, thank you, Yolanda!

2 comentarios:

  1. Non sei cómo fas para atopar sempre entradas tan divertidas, aínda que xa sei neste caso fose unha recomendación.
    Outra que me divertiu moito foi a da disputa pola foto polo día da nai, é que son coma críos...
    E por certo, son eu a que che teño que pedir desculpas por non mencionar de quen eran as fotos do día do ruido, fun eu a que fixo esa entrada, ehem... Nin me decatei de ter ese detalle, en fin.
    Moitas gracias por sempre botarnos unha man!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...